2014. január 11., szombat

Ismertetés

Annyeong!
   Ez egy újabb történet tőlem, mely a Somewhere I Belong (Tartozom valahová) címet viseli. Magát a történetet még 2011 októberében kezdtem el írni, és most nyáron lesz 2 éve, hogy befejeztem - emiatt egy kicsit szokatlan lehet majd néhol a megfogalmazás.
   A történet főszereplői ezúttal megint a híres koreai együttes, a Beast/B2ST lesz - de gondolom ez nem meglepő. (Nézzétek el nekem, ők a kedvenc bandám, ráadásul velük könnyen tudok dolgozni :D). De a SHINee rajongók is örülhetnek, ugyanis Taemin is szerepet kapott. =) 
   Amit szerintem még fontos kiemelnem, hogy körülbelül 14 (fő)szereplő van benne, akik van, amikor egyszerre lesznek jelen. Ez néha zavaró lehet, és bevallom, írás közben néha én is megkeveredtem. De nincs mit tenni, már megírtam és nem szándékozok belejavítani. Egyébként a történet a két főszereplő köré fog épülni, de hogy kik is lesznek azok, majd kiderül - bár szerintem vannak, akik már sejtik.
  Remélem, hogy tetszeni fog és lesznek, akik írnak véleményt. Állok minden kritikát, bár mint említettem, ezt már jobbra nem fogom tudni megírni.



   Mivel tudom, hogy van olyan, aki nem jártas a kpop világában és talán olyanok is akadnak, akik nem nagyon vannak még képben a kpop idolokkal, ezért gondoltam, teszek fel róluk képet. A többi úgymond "kitalált" szereplőről nem fogok hozni, egyrészt azért, mert ők valós személyek (igen, ismerem őket, elvégre is nekik írtam akkor a történetet), másrészt azért, hogy akik nem ismerik őket, azok talán így könnyebben bele tudják magukat élni az adott helyzetbe. Remélem, ettől függetlenül szeretni fogjátok őket.


BEAST
(Balról jobbra haladva: Junhyung, Hyunseung, Yoseob, Gikwang, Doojoon, Dongwoon)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtQkayBMHuSuZHzZJPD_P4wFstL3op7Yuwf3MdWg0v-TOqror8gReYnmzDrTELJG-ALzg-v8VCRjJ9iLRxsnXcIGLvcmJPOMc0UbrWE5IsrTo55QxxZdMFuuEX-Et-QcIkmA1ZAvy93S9d/s1600/tumblr_ll4ynjRGMz1qbgy5bo1_500.jpg 



Lee Taemin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése